« Επιστροφή στο Ευρετήριο Γλωσσάρι

Η ψυχολογία του χρώματος στο μάρκετινγκ

Το χρώμα είναι ένα ισχυρό εργαλείο στο μάρκετινγκ, καθώς μπορεί να προκαλέσει ορισμένα συναισθήματα και συσχετισμούς στο μυαλό των καταναλωτών. Η κατανόηση της ψυχολογίας του χρώματος μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε τα σωστά χρώματα για το κατάστημά σας και να δημιουργήσετε μια ισχυρή ταυτότητα επωνυμίας. Ακολουθούν μερικές κοινές συσχετίσεις με διαφορετικά χρώματα:

Κόκκινο: Αυτό το χρώμα συνδέεται συχνά με το πάθος, τον ενθουσιασμό και την επείγουσα ανάγκη. Μπορεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή για πωλήσεις και προωθητικές ενέργειες, καθώς μπορεί να δημιουργήσει μια αίσθηση επείγοντος στους πελάτες. Ωστόσο, μπορεί επίσης να είναι συντριπτική εάν χρησιμοποιείται πάρα πολύ.

Πορτοκαλί: Όπως το κόκκινο, το πορτοκαλί είναι ένα χρώμα υψηλής ενέργειας που μπορεί να δημιουργήσει μια αίσθηση ενθουσιασμού και ενθουσιασμού. Συχνά συνδέεται με τη δημιουργικότητα και τη διασκέδαση, καθιστώντας το μια δημοφιλή επιλογή για επωνυμίες στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας.

Δείτε το άρθρο εδώ

« Επιστροφή στο Ευρετήριο
Αυτή η καταχώρηση δημοσιεύτηκε στο . Προσθέστε σελιδοδείκτη τον μόνιμο σύνδεσμο .
Αρχική Σελίδα
Τηλέφωνο
Ζητήστε Προσφορά